Maxim nappalisor
390.200 Ft
Kérjük minden esetben várja meg megrendelésének visszaigazolását, mely e-mailben történik. A szállítási határidő függ attól, hogy az Ön által megvásárolni kívánt termék van-e készleten vagy gyártani kell. A termékek elkészülési ideje termékcsoportonként változik. A szállítási idővel kapcsolatosan a megrendelést követően kollégánk 2 munkanapon belül tájékoztatást ad.
A szállítási összeg a megrendelt termék 15 %-a, melyet a megrendelőlapon a rendszer azonnal kiszámol Önnek. A szállítási ár nem tartalmazza a házba történő, valamint emeletre szállítás díját, kizárólag a megadott szállítási címre való eljuttatást jelenti, további árumozgatásra a szállító nem kötelezhető! Igény esetén kérését kizárólag előre egyeztetéssel kezeljük. (A házba szállítást e-mailben vagy telefonon kérheti és az ár megbeszélés tárgyát képezi.)
Szállítás előtt 2 nappal e-mailben vagy telefonon értesítjük a várható szállítási időpontról. Egyeztetett időpont hiányában a kiszállítás nem jön létre. A tervezett időpont tőlünk független események, okok miatt változhat, így a pontosságot nem minden esetben tudjuk garantálni. (forgalom, időjárás)
A bútorokat nem lapra szerelten szállítjuk!
1. A termékek mellett feltüntetett szállítási határidő termékenként változó és körülbelüli időpontot jelent. Az áru pontos beérkezéséről az áruház e-mail értesítést küld.
2. A megadott árak általános forgalmi adóval terhelten, a kiszállítási költség nélkül kerülnek feltüntetésre. A rendelés leadásának feltétele a vevő nevének és számlázási címének megadása, a szállítási cím megadása, a szállítási mód megjelölés. A rendelés leadását követően Szolgáltató e-mailen megerősítést küld Vevőnek a rendelés adatainak feltüntetésével. Az áru Szolgáltató raktárába történő érkezéséről Szolgáltató e-mailen értesíti Vevőt, ezt követően történik a számla kiállítása és annak Vevő számára történő személyes átadása.
3. A megrendelt kiszállításokat Szolgáltató az áru raktárba érkezését követő 15 munkanapon belül teljesíti a megadott szállítási címre. A szállítási cím módosítása utólag (a rendelés leadását követően) is lehetséges. Ez esetben a felmerülő szállítási díj differenciát Vevő köteles kiegyenlíteni, ill. Szolgáltató vállalja, hogy a különbözetet 5 munkanapon belül visszatéríti. A szállítás napját Szolgáltató a Vevővel egyezteti. Egyeztetett időpont hiányában a kiszállítás nem jön létre. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A kiszállítás lakáscímre való eljuttatást jelent, nem tartalmazza a bútornak a Vevő lakásába való bevitelét, ill. annak a beszerelését. A lakásba való bevitel igénybevétele egyedi ajánlatkérésre lehetséges, de a beszerelést (pl. konyha, tolóajtós gardrob) nem tudjuk válalni. Az áru átvételének hiánytalanságát és a csomagolás, bútor sértetlenségét a szállításkor a szállítólevélen írásban ellenjegyezni kell.
4. Vevő a Szolgáltató székhelyéről, közvetlenül a Szolgáltató raktárából is elszállíthatja a bútort. (Nem lapra szerelt!) Ebben az esetben a bútor szállításához szükséges sérülésmentes csomagolásáról a Vevő köteles gondoskodni. Ha a Vevő maga gondoskodik a bútor elszállításáról, a szállítás során keletkezett károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
5. Ha a megbeszélt időpontban a Felhasználó hibájából, a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, a következő szállítás minden költsége a Felhasználót terheli.
6. Az Eladó akkor teljesítette a szerződést, amikor a bútort az előírásoknak és a megrendelésnek megfelelően a megadott szállítási címen azt átadásra előkészítette és erről a Vevőt igazolható módon értesítette. A szerződés mindenképpen teljesítettnek minősül, amennyiben a Vevő a bútort átvette.
Szállítás során arra törekszünk, hogy a termék megóvása mellett környezet kímélő módon végezzük. Ezért nem csomagoljuk a bútorokat. Többször használatos szivacstáblákkal való rögzítéssel, hézagolással a legbiztosabb módon vigyázhatunk a bútor sértetlenségére. (Nem lapra szerelt!)
© 2023 Szegfűbútor • Minden jog fenntartva.